E-mail нотариуса: franchuk.notary@gmail.com
З 1 січня державну реєстрацію прав на нерухоме майно можна буде здійснювати через державних реєстраторів у відповідних органах, загальною кількістю – 583, та через нотаріусів, загальною кількістю – 6 тис.835 Згідно з прийнятою постановою, в Україні з 1 січня 2013 р. державну реєстрацію нерухомого майна з відповідними речовими правами на нього (наприклад: на земельну ділянку, квартиру, житловий будинок, різноманітні споруди, будівлі та таке інше) можна буде здійснювати як спрощену процедуру (принцип «єдиного вікна»). Повноваження здійснювати цю реєстрацію належить державним реєстраторам нерухомого майна, які можуть оформлювати усі відповідні права на нього, та нотаріусам. На сьогоднішній день в Україні мається 583 органів, які можуть здійснювати відповідну державну реєстрацію, в яких 2 тис.646 осіб працюють державними реєстраторами. Звернутись до приватного або державного нотаріуса з питань реєстрації прав можна, згідно зі станом на сьогодні, до 6 тис.835 осіб.
Державна реєстраційна служба розмістила на своєму сайті інформацію в спеціальному Довіднику, щоб ті особи, які побажають скористуватися послугами держреєстраторів, могли заздалегідь мати усю необхідну для цього інформацію. На сайті можна отримати адресу відповідного органу державної реєстрації за місцезнаходженням, надається повна інформація щодо речових прав, які повинні підлягати реєстрації в державних органах, також строки, за якими повинна проводитися реєстрація, повний перелік документів, які необхідно мати, щоб здійснити державну реєстрацію нерухомого майна з усіма відповідними правами на нього тощо. Державні та приватні нотаріуси надаватимуть послуги з реєстрації прав на нерухоме майно коли це право переходить до іншої особи, тобто, здійснюватимуть «вторинну» державну реєстрацію прав на таке майно. При наданні послуг, коли буде здійснюватись посвідчення таких дій як купівля-продаж, міна, дарування майна, якщо особа набула право власності успадкованою нерухомістю і таке інше, нотаріуси здійснюватимуть водночас необхідну державну реєстрацію прав власності на це майно в Державному реєстрі. Нотаріуси вноситимуть усі необхідні відомості до Державного реєстру фактично в той же день, що значно прискорить оформлення документів. Передбачено, щоб ця процедура функціонувала за спрощеними діями - принцип «єдиного вікна» (тобто, нотаріуси безпосередньо здійснюватимуть як саму держреєстрацію, так і видаватимуть витяг з Державного реєстру). Оплата послуг, наданих при здійсненні державної реєстрації нерухомого майна та усіх відповідних прав на нього, встановлена як державне мито. Вона повинна здійматися в однаковому обсязі у всіх без винятку регіонах України. Державне мито будуть стягувати відповідно до неоподатковуваного мінімуму з доходу громадян і встановлено – за державну реєстрацію прав власності на майно в розмірі сім мінімумів (станом на сьогодні - 119 гр.), за реєстрацію інших прав на майно та нерухомі речі – три мінімуму (тобто – 51 гр.). Перереєстрація прав на майно, зареєстроване за законом до 2013р., не передбачена і ці права визнаються дійсними і надалі. За бажанням особи така перереєстрація може здійснитись, в такому випадку державне мито здійматися не повинно.
За матеріалами сайту Міністерства юстиції України: http://www.minjust.gov.ua |
Мы делаем все, чтобы, обратившись к нам впервые, Вы стали нашим постоянным клиентом!